Звiтоператор

Електронний документообіг
в режимі «Єдиного вікна»

Новини

Головна » Новини

Нові форми звітності

З 01.12.2014 необхідно використовувати такі форми:
  • форму податкової накладної - J1201006
  • "Реєстр виданих та отриманих податкових накладних до декларації з ПДВ (0110)" j1201508

Пересилка податкових накладних

З 10.01.2015 року буде введено в єксплуатацію новий сервіс "Пересилка податкових накладних".
Сервіс буде надаватися клієнтам на платній основі.

Новий порядок підписання повідомлень Державної фіскальної служби

З 01.12.2014 підписання повідомлень Державної фіскальної служби (ДФС) (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису:

ДФС ОТРИМАНО_1.cer

Зашифрування повідомлень на ДФС (звітність, договори, тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:

ДФС ОТРИМАНО_2.cer

Для забезпечення безперешкодного обміну вказаними документами з ДФС потрібно використовувати саме останні сертифікати ДФС.

Портал "ЗвітОператор" буде налаштовано на нові сертифікати ДФС з 03.12.2014 р.
Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Пам'ятка по збереженню сертифікатів

Нагадуємо, що, якщо Ви використовуєте ключі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів, перед початком роботи необхідно знайти на офіційному сайті Центру сертифікації ключів та зберегти відкриті сертифікати.

Пошук сертифікатів найзручніше проводити за "Кодом ЄДРПОУ" (для юридичних осіб) та за "Кодом платника податків" (для фізичних осіб).

Всі знайдені сертифікати необхідно зберегти собі на жорсткий диск в папці C:\My Certificates and CRLs\.

Надалі повторно скачувати сертифікати немає необхідності - можна використовувати вже збережені (за умови, що ключ ЕЦП не змінювався).

Всі кроки початку роботи з порталом zvitoperator.ua ви можете переглянути в розділі допомога

На розгляд договору «Про визнання електронних документів» у податківців є лише 5 днів

Податківці нагадали терміни розгляду договору «Про визнання податкових документів»

Державна фіскальна служба України нагадує, що термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів Державної фіскальної служби – до 5 робочих днів.

При цьому також зауважується, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів Державної фіскальної служби.

Електронна звітність: ряд вимог, яких необхідно дотримуватись

ЗвітОператор нагадує про порядок приймання органом Державної фіскальної служби податкової звітності в електронному вигляді.

Підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є:

  • його відповідність затвердженому стандарту;
  • підтвердження електронним цифровим підписом платника податків та його посадових осіб;
  • чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа строк дії відповідного сертифіката не був закінчений або відповідний сертифікат не був скасований/блокований).

Після того як платник відправив податковий документ в електронному вигляді органи Державної фіскальної служби проводять його розшифрування, перевірку цифрового підписку та відповідності електронного документа затвердженому формату.

Наступний етап: платнику приходить перша квитанція, яка є підтвердженням передачі його звітів засобами телекомунікаційного зв'язку. Ця квитанція надсилається на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Якщо перша квитанція не надійшла, то податковий документ вважається неодержаним.

Про те, що податкові документи прийняті та з ними все гаразд, свідчить друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого документа, відповідність податкового документа затвердженому формату, результати перевірки цифрового підпису, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції.

Якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається друга квитанція із зазначенням причин неприйняття.

Датою та часом надання податкового документа в електронному вигляді до органів Державної фіскальної служби є дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Якщо платник податків надіслав кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, що надісланий останнім до закінчення граничного терміну встановленого законодавством для подання податкової звітності за умови, що його було сформовано правильно, прийнято до бази даних контролюючого органу та платнику податків надійшла про це друга квитанція.

Податкова звітність в електронному вигляді, отримана органами Державної фіскальної служби пізніше встановленого терміну, вважається поданою з порушенням терміну.

Сторінка 6 з 14

Кар'єра

Оператор електронної звітності запрошує до співпраці регіональних дилерів та представників

Як стати дилером

Корисні поради

Інструкція користувача
Почати користуватись нашими сервісами дуже просто!

Нормативна база
Ціла бібліотека корисних посилань стосовно електронного документообігу!

Та безліч іншої корисної інформації

Зворотній зв’язок

01021, Україна, м.Київ,
вул. Грушевського, 28/2, н/п № 43

Телефон відділу контрактів:
(044) 359-05-65
(050) 447-25-55

E-mail: info@zvitoperator.ua