Звiтоператор

Електронний документообіг
в режимі «Єдиного вікна»

Новини

Головна » Новини

Витяги з ЄРПН - безкоштовно та без проблем

З 1 січня 2015 року набирає чинності положення про електронне адміністрування податку на додану вартість, яке входить до Закону України від 31.07.2014 року № 1621-4 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України». Згідно з цими поправками до Податкового кодексу України, всі платники ПДВ зобов'язані реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, незалежно від суми.

До 31.12.2014 у Вас є можливість безкоштовно формувати та отримувати витяги з ЄРПН за допомогою наступних форм:

  • Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J1300102)
  • Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (J1400102)

Пам'ятка щодо порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних


1. Хто має право на отримання відомостей із Єдиного реєстру податкових накладних?

Направляти запит на отримання відомостей із ЄРПН має право лише контрагент (покупець), який був зазначений Продавцем у зареєстрованій податковій накладній.

2. Чи можна вилучити  податкову накладну із ЄРПН?

Ні. Механізм вилучення зарестрованих податкових накладних відсутній, оскільки це є порушенням порядку ведення ЄРПН.

3. Якщо підприємство не імпортер, а – посередник. Чи необхідно йому реєструвати податкові накладні із сумами ПДВ менше 10 тис.грн?

Відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу ХХ  Податкового кодексу України, податкова накладна, виписана при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, з 1 січня 2012 року підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній.

Згідно пункту 12.3 Порядку заповнення податкової накладної, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 №1379 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної»  графа 4 (код товару згідно з УКТ ЗЕД) заповнюється у разі постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України на всіх етапах постачання таких товарів/послуг.

4. Як отримати дані про своїх покупців із  Єдиного реєстру податкових накладних?

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу запроваджено ведення Єдиного реєстру податкових накладних. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець зобов’язаний надати покупцю податкову накладну після реєстрації в Реєстрі. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Реєстру.

Для отримання інформації із Реєстру, покупець складає запит в електронному вигляді за допомогою програмного забезпечення та надсилає його засобами телекомунікаційного зв’язку ДПС України. За результатами пошуку зазначеної у запиті податкової накладної та/або розрахунку коригування автоматично формується витяг з Реєстру, у якому наводяться відомості щодо податкової накладної та розрахунку коригування. Зазначений витяг надсилається платнику не пізніше операційного дня, що настає за днем надходження запиту.

5. Як зареєструвати розрахунок коригування до податкової накладної, яка раніше не підлягала реєстрації?

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.10 №1246. Відповідно до абзаців 2 та 3 пункту 3 вказаного Порядку:

«…У разі коли продавець складає розрахунок коригування до податкової накладної, що не підлягає реєстрації, у зв'язку з чим загальна сума податку за операцією з постачання товарів (послуг) досягає обсягу, визначеного пунктом 11 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, до Реєстру в обов'язковому порядку вносяться відомості, що містяться у такому розрахунку. 

Розрахунок коригування податкової накладної, відомості якої не внесено до Реєстру, реєструється після реєстрації такої накладної незалежно від дати її складення...»

Отже, якщо загальна сума податку за операцією з постачання товарів (послуг) (сума ПДВ згідно податкової накладної та сума коригування податкового зобов’язання та податкового кредиту розрахунку коригування) досягає обсягу, визначеного пунктом 11 підрозділу 2 розділу XX Кодексу (тобто 10 тис. грн.), то підлягає реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних і податкова накладна і розрахунок коригування до неї.

6. У який термін податкова накладна може бути зареєстрована у ЄРПН?

Відповідно до абзацу 7 п.201.10 ст.201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше двадцяти календарних днів, наступних за датою їх виписки.

7. Чи необхідно роздруковувати податкову накладну для покупця або для себе?

Відповідно до змін, внесених до статті 201 Податкового кодексу України, скасовуються податкові накладні на паперових носіях. Зокрема, встановлюється норма, згідно з якою платник ПДВ зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису уповноваженої платником особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.


Про затвердження форми реєстру виданих та отриманих податкових накладних та порядку його ведення

Нова акція

Портал «ЗвітОператор» прагне створити найсприятливіші умови для обслуговування наших клієнтів.

Саме тому ми пропонуємо АКЦІЮ.

Всі клієнти, які користуються послугами безкоштовно, можуть одержати повний сервісний набір Порталу «ЗвітОператор» (крім техпідтримки) за 100 грн .

Термін дії акції: 20.09.2014 - 10.10.2014

Контактний телефон: (050) 447-25-55

Важлива інформація щодо звітності до Держстату

Протягом тривалого часу стала прослідковуватися тенденція неможливості прийняття звітів, що були сформовані користувачами на Порталі, Державною службою статистики України.

«ЗвітОператор» звернувся з листом до Державної служби статистики України щодо роз’яснення ситуації.

У відповіді з'ясувалося, що програмне забезпечення Держстату має таку особливість, що деякі поля звітів діляться на 1000 та запропоновано «ЗвітОператору» самостійно вносити зміни до електронних звітів користувачів, а саме множити деякі дані на коефіцієнт 1000.

«ЗвітОператор» знову звернувся з листом до Державної служби статистики України щодо правомірності таких дій з боку «ЗвітОператора» та пояснити на підставі яких нормативних актів України Оператор може змінювати первинні звітні дані клієнтів.

У відповіді Держстат запропонував «ЗвітОператору» повідоміти наших клієнтів щодо необхідності множення деяких даних на коефіцієнт 1000.

Що ми і робимо.

На нашу думку тільки користувачі мають право враховувати особливості заповнення окремих полів, які необхідно множити на коефіцієнт 1000. Файл зі списком таких полів додається.

ЗАВАНТАЖИТИ ПЕРЕЛІК

1-ПВ. Звіт з праці (місячна) - термін подачі звіту до 7 вересня

Нагадуємо, що всі платні клієнти можуть подавати звіт 1-ПВ. Звіт з праці (місячна)(S0301009) та 1-послуги

Відтепер наявність індивідуального податкового номеру або серії та номера паспорта громадянина України у сертифікаті є обов’язковим!

Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 05.06.2014 №·873/5/269 “Про внесення зміни до Вимог до формату посиленого сертифіката відкритого ключа”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.06.2014 р. за № 603/25380,

посилений сертифікат відкритого ключа повинен містити:

код за ЄДРПОУ юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків — фізичної особи-підприємця);

реєстраційний номер облікової картки платника податків — фізичної особи–підписувача (у тому числі посадової особи).

Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, до посиленого сертифіката відкритого ключа вносяться серія та номер паспорта громадянина України.


Посилання на наказ

Нова форма 1ДФ

1 квітня 2014 вступив в силу наказ Міндоходов від 21.01.2014 р. № 49, яким затверджено нову форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого(сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), та Порядок її заповнення.

Вперше звітувати за новою формою № 1ДФ суб'єктам господарювання належить вже за І квартал 2014 року.

Сторінка 7 з 14

Кар'єра

Оператор електронної звітності запрошує до співпраці регіональних дилерів та представників

Як стати дилером

Корисні поради

Інструкція користувача
Почати користуватись нашими сервісами дуже просто!

Нормативна база
Ціла бібліотека корисних посилань стосовно електронного документообігу!

Та безліч іншої корисної інформації

Зворотній зв’язок

01021, Україна, м.Київ,
вул. Грушевського, 28/2, н/п № 43

Телефон відділу контрактів:
(044) 359-05-65
(050) 447-25-55

E-mail: info@zvitoperator.ua